úterý 21. května 2013

I cesta je cíl aneb mé cíle č. 1 a č.2


Jak se říká – I cesta je cíl. Ale pro mě bez cíle nemá žádná cesta smysl. Proto jsem se rozhodla z mých cílů udělat posty na blog. Myslím si, totiž že o to větší motivaci bud mít k jejich splnění  :)
Jsou cíle, které jsem si stanovila na začátku roku, jako předsevzetí, avšak každý den mě směřuje k událostem a věcem, které vytvářejí nebo modifikují mé další cíle. 
Náhodou jsem se dostala k článku v Ona Dnes (najdete zde), který byl na téma chemických složek v kosmetice. Což mě navedlo na cestu nového směru myšlení, co se týče péče o sebe.
Dnes bych začala s prvními dvěma cíli a postupně budou přibývat další.

Postupně obměňovat kosmetiku za přírodní -> Založit si k tomu blog

Tím, že se pomalu přeorientovávám na přírodní kosmetiku a začala jsem tedy zkoušet různé výrobky, přišlo mi zajímavé se o své zkušenosti s tímto podělit na internetu. Sama totiž čerpám názory na různé výrobky právě z recenzí na různých internetových diskuzích a blozích. Budu ráda, když mé poznatky zase třeba pomůžou někomu jinému.
Chtěla bych tímto ovšem i upozornit, že veškeré recenze budu psát vzhledem ke svým subjektivním zkušenostem a pocitům a tak neručím za to, že někdo můj názor nesdílí a například mu daný typ výrobku nemusí vůbec vyhovovat (!)
Takže pro rekapitulaci:
cíl č. 1 – splněno - blog založen :)
cíl č. 2 – ve fázi realizace – postupně dopotřebovávám standardní kosmetiku a přecházím na přírodní

Zítra se hodím první recenzi – svého „Lavera boxu“ (mé parodie na krabičky plné kosmetiky :)

Mějte se,
Origoška

Žádné komentáře:

Okomentovat